V nových AirPods Pro je toho víc, než se na první pohled zdá

Zajímá vás, co skrývají nově vydaná sluchátka? Snímky vnitřních částí AirPods Pro 2 odhalují překvapivou vlastnost ukotvení lanka pouzdra. Apple vydal druhou generaci AirPods Pro během své akce „Far Out“ 9. září. Aktualizace, i když je navenek téměř totožná, nabízí vylepšení kvality zvuku při zachování designu produktu první generace. Za tímto účelem provedl Apple vnitřní změny nejen samotných sluchátek, ale také nabíjecího pouzdra.

Pohled dovnitř

Nedávná zpráva o nejnovějším audio zařízení Apple zdůrazňuje novou hardwarovou součást nabíjecího pouzdra. Není to fyzické bourání, ale nedestruktivně ukazuje vnitřní komponenty a jak se změnily.

Nejpozoruhodnější je, že Apple změnil pant nového pouzdra AirPods Pro. Hodnocení ukazuje, že novým pantem na pouzdře je tenký, bistabilní kovový pásek na rozdíl od odpružené součásti, kterou najdete na první generaci AirPods Pro.

Pant vypadá jako kovový, ale je zřejmě vyroben z galvanicky pokoveného plastu obsahujícího kovový kolík.

Podle zprávy také externí smyčka na lanko funguje jako anténa pro funkci Find My. Obrázky ukazují, že tato smyčka je spojena s kovovou podložkou kolem portu Lightning. Smyčka je vyrobena z vodivého kovu, který je nezbytně nutný pro antény, měří 4 mm na výšku a 18 mm na délku.

Další novou funkcí zobrazenou na snímcích je dotykový dřík na každém AirPodu, který reaguje na přejetí a klepnutí, kromě gesta „štípnutí“ u staršího modelu.

Funkce Find My byla přidána, aby lidé našli svá ztracená sluchátka AirPods, a pouzdro na přenášení produktu druhé generace bylo přepracováno tak, aby podporovalo slyšitelné zvuky, které lidem pomáhají určit jeho polohu.

Previous Article

Google ukončuje službu cloudového hraní Stadia. Bude vracet peníze.

Next Article

A16 Bionic údajně stojí více než dvakrát tolik než A15

Related Posts

Apple iPad: nová televizní reklama vyzdvihuje iOS 4.2

Apple pravidelně servíruje televizní reklamy na jejich produkty, ve který se většinou zaměří na jednu vlastnost, na kterou chce potencionální zákazníky nalákat. Není tomu jinak ani v prosinci, včera odstartovala televizní kampaň na iPad s iOS 4.2. Jak si můžete všimnout na videu, řeč je především o AirPlay, AirPrint a Multitaskingu. Jak se vám reklama líbí?