Safari má 1 miliardu uživatelů po celém světě, na Chrome ale nemá

Apple Safari nyní používá více než 1 miliarda uživatelů po celém světě, ale milník byl pravděpodobně dosažen mnohem dříve, než zpráva tvrdí. Safari se těší z pozice výchozího systémového prohlížeče pro uživatele iPhone, iPad a Mac, což mu umožnilo získat v průběhu času značnou uživatelskou základnu. Nyní se tvrdí, že celkový počet uživatelů Safari přesáhl 1 miliardu.

Druhý hned po Google Chrome

Podle výzkumu společnosti AtlasVPN využívá Safari ke svému prohlížení přibližně 1 006 232 879 uživatelů internetu, což z něj dělá teprve druhý aktuálně používaný prohlížeč, jehož uživatelskou základnu lze měřit v miliardách. Existuje však velký prostor pro to, zda je to přesné, a zda se Safari již v minulosti podařilo získat 1 miliardu uživatelů.

Metodou AtlasVPN pro výpočet počtu uživatelů bylo vzít metriku uživatelů internetu Internet World Stats a zkombinovat je s tržním podílem Safari v dubnu, jak určil GlobalStats. Vzhledem k tomu, že údaje Internet World Stats pocházejí z 31. prosince 2021, nemusí to nutně být tak přesná kombinovaná metrika, jak bylo zamýšleno.

Pomocí tohoto systému má Chrome přes 3,3 miliardy uživatelů, přičemž Edge má 212,7 milionů, Firefox 179 milionů a „Samsung Internet“ 149,7 milionů. Úměrně tomu jsou čísla přesná, ale není jasné, zda je celkový počet uživatelů.

Pokud by se to počítalo za dřívější měsíce, Apple by měl v lednu podstatnějších 1,042 miliardy uživatelů při použití stejné matematiky.

V květnu se zjistilo, že Safari kleslo z druhého nejpoužívanějšího desktopového prohlížeče na světě na třetí místo, přičemž data GlobalStats ukazují, že prohlížeč Edge od Microsoftu těsně předběhl verzi od Applu.

Previous Article

Apple plánuje v roce 2022 vyrobit jen 220 milionů iPhonů

Next Article

Mohl by Apple spustit svůj vyhledávač?

Related Posts

Apple iPad: nová televizní reklama vyzdvihuje iOS 4.2

Apple pravidelně servíruje televizní reklamy na jejich produkty, ve který se většinou zaměří na jednu vlastnost, na kterou chce potencionální zákazníky nalákat. Není tomu jinak ani v prosinci, včera odstartovala televizní kampaň na iPad s iOS 4.2. Jak si můžete všimnout na videu, řeč je především o AirPlay, AirPrint a Multitaskingu. Jak se vám reklama líbí?