Průzkum ukazuje, že generace Z iPhone miluje

Nejnovější průzkum mezi teenagery, který provedla společnost Piper Sandler, odhaluje, že značka Apple je nejsilnější u generace Z, přičemž 88% dospívajících vlastní iPhone a mnoho dalších po něm touží. Piper Sandler oslovila dospívající z „první digitálně nativní generace“ v pololetním průzkumu „Taking Stock with Teen“. Investiční společnost provádí průzkum jednou za půl roku a předchozí výsledky zveřejňuje v říjnu 2020.

V průzkumu uvedlo 88% respondentů, že již vlastní iPhone. Toto číslo se posune na 90%, když uvede, jaký mají mít další telefon. Tato čísla mírně vzrostla oproti předchozímu průzkumu. V říjnu uvedlo 86% respondentů, že vlastní iPhone, přičemž 89% uvedlo, že si jej chtějí koupit. Průzkum byl dělaný v USA, takže pro zbytek světa by se výsledky pochopitelně lišily.

Průzkum se netýkal jen vlastnictví iPhonu

V prvním průzkumu položila Piper Sandler otázky související s platbami. Apple Pay se dostal na druhé místo jako preferovaná platební metoda pro dospívající. Mezi platebními aplikacemi byl nejpoužívanější Venmo.

Piper Sandler říká, že značka Apple je silná i mezi módními preferencemi. Průzkum uvádí AAPL jako jednu ze společností s „pozitivním“ přijetím v této kategorii. Amazon a častý partner společnosti Apple, Nike, se také zařadil na tento seznam.

Nike také prosperuje s generací Z. „Pokud je na ní vlnovka,“ zní výsledky, „dospívající ji nosí.“ Nike je nejlepší značka v kategorii oděvů i obuvi. Generální ředitel společnosti Apple, Tim Cook, sedí v představenstvu společnosti Nike.

Teenageři také více nakupují online. 56% respondentů uvedlo, že Amazon je jejich oblíbenou stránkou pro nakupování. Oblíbený App Store Snapchat a TikTok jsou jejich oblíbené sociální platformy. Mládež tráví na sociálních médiích v průměru 12 hodin týdně.

Piper Sandler provádí své ankety pro dospívající už 20 let, během tohoto období shromažďuje 9,7 milionu datových bodů kolem preferencí dospívajících a nakupování. Anketa obdržela 7 000 odpovědí od 47 různých států USA. V regionálním rozdělení představoval jih 48% odpovědí, následovaný západem 20%, severovýchodem 10% a středozápadem 22%. Průměrný věk respondentů byl 16,1 roku. Pohlaví bylo rozděleno na 51% mužů, 47% žen a 2% nebinárních.

Previous Article

Apple hodlá použít do iPhonů 13 120Hz displeje ProMotion

Next Article

Podle analytika bude růst Applu v Q1 2021 pokračovat v dvojciferných číslech

Related Posts