Paranmanjang: první opravdový iPhone film

Jeden ze slavných korejských režisérů Chan-wook Park využil slávy iPhone 4 a jeho kamery a natočil na něj 30-minutový film Paranmanjang.

Jeden ze slavných korejských režisérů Chan-wook Park využil slávy iPhone 4 a jeho kamery a natočil na něj 30ti minutový film Paranmanjang (v angličtině přeloženo jako Night Fishing). Mrkněte se na trailer:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fdDXiYuolMA[/youtube]

Mnohem zajímavější jsou však záběry přímo z natáčení. O tom, že se jedná o plnohodnotný film dokazuje právě video dole. Paranmanjang má plnohodnotný štáb včetně asistentů režie, dramaturga, osvětlovačů, profesionálních herců… A o co ve filmu jde? Rybář ve středním věku si v klidu rybaří, avšak později v noci chytí ženské tělo. Chce se ho v panice zbavit, ale ztratí vědomí a probudí se v šatech oné ženy…Děj je však ještě protkán hlubokou otázkou života a smrti s tradičními korejskými filmovými prvky.

Nejdůležitější a zároveň nejchytřejší prvek filmu je ten, že byl natočen na iPhone 4. Inu, dobře promyšlený tah nebo si myslíte, že se snad v budoucnu budou točit filmy na malé zařízení jako je iPhone 4? (Já myslím, že určitě ne.).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s9YYlG5Syq8[/youtube]

zdroj: Apple, thefilmstage.com

42 comments
    1. tohle je myšleno jako první „plnohodnotný“ film, se štábem, produkcí, vlastní plakátem, slavnějším režisérem, delší stopáží.. atd. O tom Apple of My Eye vím, sám jsem o tom psal 😀 .. to se spíš dá brát jako filmeček, ale jako je dobře že jste to připomněl 🙂

Comments are closed.

Previous Article

Logic Gamebox: 1000 hádanek v jedné hře

Next Article

Apple: vytvoril oficálny App Store Twitter účet, sledujte ho!

Related Posts
Androidu
Číst více

Uživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemiAndroiduUživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemi

Mezi uživateli Androidu, kteří přecházejí na iPhone, se objevil zajímavý trend, přičemž většina kupujících upřednostňuje cenovou dostupnost před funkcemi. Nedávná analýza Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) odhaluje, že významný segment lidí kupujících iPhone, který v daném čtvrtletí tvoří asi 15 % z celkového počtu kupujících, jsou bývalí uživatelé Androidu. Tito přeběhlíci tíhnou spíše ke starším modelům iPhone než k nejnovějším nabídkám.