Konkurovat všem. Asi tak nějak si představuji motto Facebooku, které visí v každé jejich kanceláři. Od Snapchatu si kdysi firma přebrala „Stories,” od TikToku později videa Reels. Ty přišly zatím jen na Instagram, ale Facebook je nyní testuje i ve své modré aplikaci.
Krátká videa Reels jsou na instagramu velmi populární a není se čemu divit. Jsou chytlavá a člověk se od nich těžko odtrhne, protože chce vidět, co bude obsah dalšího videa. Tato videa jsou bez jakýchkoliv zástěrek přebrány od hlavní funkce TikToku, na které je celá aplikace postavená.
Je to ale logické – skoro polovina času stráveného v aplikaci Facebook je běžným uživatelem zasvěcena videím. Reels tak jsou již nějakou dobu testovány v Indii, Mexicu i Kanadě, nyní jsou na řadě Spojené státy. Podle popularity této funkce se bude dál rozhodovat, zda v hlavní aplikaci zůsatnou.
Celé uvedení Reels na Facebook má podpořit kampaň s influencery, na kterou má pro rok 2022 firma vymezenu 1 miliardu dolarů. Kampaň má běžet na Facebooku a Instagramu za účelem zvýšení sledovanosti Reels. Zda tento krok pomůže k popularitě Reels na Facebooku je však zatím ve hvězdách.
Zdroj: The Verge