BBC: značka Apple vyvolává náboženskou euforii

Ano, slýcháváme to často. My, uživatelé Apple produktů, jsme prý ovce. Kupujeme si předražené přístroje jenom kvůli tomu logu jablka co se pyšní vzadu na iPřístroji. Samozřejmě to není názor úplně všech, přesto je to početná skupina. A tato skupina se nyní může ohánět vědeckým důkazem!

Ano, slýcháváme to často. My, uživatelé Apple produktů, jsme prý ovce. Kupujeme si předražené přístroje jenom kvůli tomu logu jablka co se pyšní vzadu na iPřístroji. Samozřejmě to není názor úplně všech, přesto je to početná skupina. A tato skupina se nyní může ohánět vědeckým důkazem!

Podle britských neurologů totiž pohled na produkty z řad Applu u jejich fanoušků vyvolává náboženskou euforii, čili stejný pocit jako když věřící v kostele pozoruje Ježíše na kříži.

Zvýšení aktivity ve zrakové kůře, pokud chcete, zvýšená vizuální pozornost pro Apple produkty,“ tvrdí Gemma Calvert, profesorka a neuroložka na University of Warwick. Což je stejný pocit jako když věřícímu ukážete posvátný obrázek.

Tyto poznatky vychází z dokumentu BBC Tajemství superznaček(v ČR ale nejde přehrát). Můžete ale zhlédnout tuto reportáž, která pro nezaujaté Applem může působit opravdu divně. Reportér je v šoku, jak jsou všichni zákazníci z otevření prodejny přešťastní a jejich lesk v očích je jako by byli ozářeni z nebes.

Co myslíte, jsme náboženské Apple ovce a máte slastné pocity při pohledu na Apple produkty nebo se tady zase někdo přiživuje na ohraném tématu a chce být v kurzu?

zdroj: Justit.cz , BBC.com

61 comments
  1. zajímavý názor…je pravda, že se třeba na iPad koukám s větší zálibou než na tablet třeba od samsungu, ale spíše to je jenom mými zkušenostmi s iphonem a jinými Apple-produkty, no a jelikož jsem i věřící tak mohu s jistotou říci, že se stejně jako třeba na znak kříže na znak nakouslého jablka nekoukám 🙂 zkrátka apple válí a vyvolává euforii, ale ne náboženskou či jinou než komerční

  2. Dobry den, kdy muzeme ocekavat vyhlaseni souteze o ipad? Diky

  3. Ani bych v tom nehledal, žádný náboženství jako kvalitní přístup prodejce k zákazníkovi. Tyhle prodejny prostě v ČR chybí…
    Ale jinak je pravda, že alespoň v mém okolí moc lidí např.: iphone nemá a když se někdo takový objeví, tak si toho všimnu a poměrně rychle =D nejde přehlédnout…

  4. Na Zlaty řetízek se taky koukate jinak nez na kbelik výkalů. To samé je koukat se na Apple iPhone nebo na hnus a Androidem od Samsungu

  5. Ne nadarmo jsem při scitání vyplnil náboženství 🙂

Comments are closed.

Previous Article

RecognizeMe: odemkněte iPhone 4 pomocí rozpoznání vaší tváře

Next Article

iPhone 5: zakřivené sklo a osmimegapixelová kamera?

Related Posts