Když nositel „ Apple Glass“ nebo jakéhokoli zařízení Apple AR uvidí objekt, o který se zajímá, Apple chce, aby tomu systém porozuměl a poskytl užitečné podrobnosti.
Mezi svými mnoha patenty týkajícími se všech možných detailů Apple AR požádala společnost Apple o jeden, který staví na svém výzkumu srovnávacího nakupování. Jednalo se o návrh, kdy pokud uživatel, který má „Apple Glass“, drží dvě položky, například iPhony, může systém zobrazit vyskakovací srovnávací grafy.
Nyní nově objevenou „metodu, zařízení a systém pro poskytování doporučení“ chce patentová přihláška rozšířit. Cílem je to, že když se uživatel podívá na objekt, který ho zajímá, „Apple Glass“ mu zobrazí užitečné vyskakovací informace.
Patentová přihláška se zabývá především tím, jak je rozhodnuto o nabízení informací, spíše než nutně tím, o co jde. A navzdory slovu „doporučení“ v názvu se netýká například filmů, které by se nositeli mohly líbit.
Místo toho slovo doporučení zde odkazuje na to, jak různé senzory a zdroje vypočítají pravděpodobnost, že má uživatel zájem, a poté tyto informace nabídnou systému. Pak, možná v kombinaci s dalšími dostupnými údaji, se může „Apple Glass“ rozhodnout, zda jej bude zobrazovat, či nikoli.
Například systém „Apple Glass“ by mohl pomocí detekce pohledu zjistit, na co se uživatel dívá v prostředí, které může být kombinací AR a reality. Patentová přihláška používá příklad cupcake, který může být skutečný nebo počítačem generovaný (CGR).
„Například recept na cupcake nebo nutriční informace pro cupcake jsou generovány a zobrazeny uživateli, když je cupcake rozpoznán v zorném poli uživatele,“ uvádí patentová přihláška. To by mohlo znamenat, že je prozkoumáno celé zorné pole, nebo že je zúženo detekcí pohledu.
Poté, co identifikoval cupcake a dodal tyto informace do systému „Apple Glass“, mohl systém vypočítat pravděpodobnost, že uživatel chce vědět víc. Příkladem společnosti Apple je, že by například z lékařské anamnézy mohlo zařízení vědět, že uživatel má nějaké omezení, které znamená, že by neměl jíst sladké.
V takovém případě může „Apple Glass“ dokonce zobrazit „zakázanou“ ikonu, kruh s čárou, přes pohled na zákusek.
Jakmile je však objekt identifikován a informace lze kombinovat s dalšími dostupnými daty, existuje nespočet možností. Možná má uživatel ve své aplikaci Připomenutí některé přísady pro výrobu cupcaků, v takovém případě by systém mohl zobrazit recept, jak vyrobit ten, na který se dívá.
Všechny možné aplikace však spadají do tohoto oboru identifikace objektu a určení, zda je požadováno více informací. „Obsah specifický pro uživatele je generován a zobrazován uživateli na základě pravděpodobnosti jeho zájmů,“ říká Apple.
Rozhodně zde existuje problém s pohodlím, protože patentová přihláška říká, že automatické provádění „by umožnilo uživateli zůstat ponořen do svých zkušeností, aniž by musel ručně zadávat vyhledávací dotazy nebo označovat preference“.
„Bezproblémová integrace také snižuje spotřebu energie a prodlužuje životnost baterie“, protože umožňuje „používat zařízení rychleji a efektivněji“.
Označení zajímavých objektů AR barevnými značkami
Samostatná nově odhalená patentová přihláška „Barevné vizuální značky pro variabilní použití“ obsahuje také způsob, jak rozlišovat mezi objekty v prostředí smíšené reality. V tomto případě lze položky v prostředí označit značkami, což mohou být jednoduché vzorníky barev nebo QR kódy.
„Vizuální jsou 2D objekty, které kódují binární data, jako jsou řetězce (např. QR kódy) nebo jiná užitečná data používaná pro přístup ke zkušenostem na dálku,“ uvádí patentová přihláška. „V některých implementacích zahrnují odkazy na zkušenosti na dálku odkazy na zahájení plateb (např. Sankční koncové body plateb), odkazy na webové stránky (např. URL) nebo odkazy, které se spouštějí do webových zážitků.“
Můžete tedy mít virtuální značku „Plaťte zde“ nebo si můžete vybrat virtuální objekt, který vás zavede do jiného prostředí.
„Vizuální markery lze použít ke spouštění pouze do nebo propojených pouze se schválenými vzdáleně založenými zážitky autorizovanými tvůrcem vizuálního markeru,“ pokračuje Apple. „V některých implementacích zahrnuje tvůrce vizuálních značek entitu, která navrhuje vizuální značku, entitu, která tiskne (např. Vytváří) vizuální značku (např. Vývojáře), a také entitu, která vizuální markery spravuje / hostí . “
Udržování správné funkce displeje
Oba tyto vynálezy předpokládají, že se uživatel pravděpodobně rozhlédne po prostředí. Třetí patentová přihláška se chce ujistit, že bez ohledu na to, jak rychle se otočí hlavou, displej (HMD) udržuje „optimální vyrovnání optických komponent“.
„Optical Alignment for Head-Mountable Device,“ se částečně týká toho, jak je během výroby dosahováno přesnosti, ale jde hlavně o to, aby se to obecně používalo.
Jedná se o zhruba 11 000 slov podrobností, ale souhrnem je, že „Apple Glass“ nebo jiná zařízení „mohou zahrnovat nastavovací mechanismy“.
„Vyrovnávací mechanismy lze integrovat do samotného zařízení připojitelného k hlavě,“ pokračuje Apple. „Světelně vyčnívající zobrazovací prvek lze nastavit na základě činnosti jednoho nebo více akčních členů v zařízení namontovatelném na hlavu (např. V rameni), aby se nastavila poloha a / nebo orientace světelně vyčnívajícího zobrazovacího prvku vzhledem k vlnovodu, na který promítá světlo. “
„Nastavovací mechanismy mohou upravit zobrazovací prvek během počáteční montáže a / nebo být ovládány akčními členy, které v průběhu času aktivně upravují vyrovnání podle potřeby,“ uvádí patentová přihláška.
Apple žádá o stovky patentů, a i kdyby byl udělen, neznamená to, že některý z nich bude mít za následek, že se daný patent použije. Samotný objem patentů týkajících se „Apple Glass“, „Apple AR“ atd. však přinejmenším znamená, že Apple je extrémně zaměřen na podrobnosti, jak by tyto systémy mohly fungovat.