iPhone 4: 600.000 kusů za 1 den, Apple Store zkolaboval!

Zní to až neuvěřitelně, ale za necelých 24 hodin si nový iPhone 4 předobjednalo ohromujících 600.000 zákazníků. Podle AT&T to je 10x více, než modelu iPhone 3GS.

Zní to až neuvěřitelně, ale za necelých 24 hodin od včerejšího spuštění předprodeje si nový iPhone 4 předobjednalo ohromujících 600 tisíc zákazníků, což je podle Apple rekordní číslo. AT&T hlásí 10x více objednávek, než předchozího modelu iPhone 3GS. Toto číslo mohlo být ještě mnohem vyšší, ale systém nevydržel nápor v prvních 12 hodinách, za což se Apple oficiálně omluvil.

Datum odeslání dalších kusů iPhone 4 je posunuté na 2.7.
Datum odeslání dalších kusů iPhone 4 je posunuté na 2.7.

To, že iPhone 4 bude úspěšný, se určitě očekávalo. Nemyslím si ale, že by Apple (natož pak americký operátor AT&T) předpokládal až takový nápor hned v prvních 24 hodinách. Zákazníků, na které se nedostalo díky přetížení systému, bylo podle amerických médií opravdu hodně. Pokusy objednat iPhone 4 tak končili na této stránce:

Objednávky iPhone 4 nešli v mnoha případech dokončit!
Objednávky iPhone 4 nešly v mnoha případech dokončit!

Apple vydal k celému průběhu prvního dne předprodeje iPhone 4 oficiální tiskovou zprávu, ve které zveřejňuje čísla předprodeje. Dále se Apple omlouvá za problémy a věří, že každý nespokojený zákazník zkusí svou objednávku dokončit nyní.

Yesterday Apple and its carrier partners took pre-orders for more than 600,000 of Apple’s new iPhone 4. It was the largest number of pre-orders Apple has ever taken in a single day and was far higher than we anticipated, resulting in many order and approval system malfunctions. Many customers were turned away or abandoned the process in frustration. We apologize to everyone who encountered difficulties, and hope that they will try again or visit an Apple or carrier store once the iPhone 4 is in stock.

50 comments
  1. Proboha opravte si „nešli“ na „nešly“. Objednávky nešly dokončit. Trochu lepší znalost češtiny by fakt neškodila.

    BTW – píšu už asi desátou verzi příspěvku. Tohle není spam!

  2. Proboha opravte si „nešli“ na „nešly“. Objednávky nešly dokončit. Trochu lepší znalost češtiny by fakt neškodila.

    BTW – píšu už asi desátou verzi příspěvku. Tohle není spam!

    1. omlouvám se za čj, hned jsem to opravil.

      spamový filr je bohužel přísný především kvůli spambotům a je citlivý na délku zprávy (příliš krátké zprávy neprojdou). zkusím s tím něco udělat, díky za upozornění!

    2. omlouvám se za čj, hned jsem to opravil.

      spamový filr je bohužel přísný především kvůli spambotům a je citlivý na délku zprávy (příliš krátké zprávy neprojdou). zkusím s tím něco udělat, díky za upozornění!

  3. Proboha opravte si „nešli“ na „nešly“. Objednávky nešly dokončit. Trochu lepší znalost češtiny by fakt neškodila.

    BTW – píšu už asi desátou verzi příspěvku. Tohle není spam!

    1. omlouvám se za čj, hned jsem to opravil.

      spamový filr je bohužel přísný především kvůli spambotům a je citlivý na délku zprávy (příliš krátké zprávy neprojdou). zkusím s tím něco udělat, díky za upozornění!

  4. To není spam ale kritika a to jim vadí taky ..
    Jinak klobouk dolů Apple.

      1. O nic nejde , chybička se vloudí vždycky.. hlavní je to INFO 🙂
        Za ktery jsme věční.

        1. chybyička se vloudí dokonce i do Vašeho komentáře… jste „věční“? 🙂
          ale rozumím a děkuji za všechny redaktory!

          1. 😀 věční boužel zatím nejsme .. třeba někdy budem :))
            PS : už aby mi tu ležel na stole iPhone4 O:-)

          2. 😀 věční boužel zatím nejsme .. třeba někdy budem :))
            PS : už aby mi tu ležel na stole iPhone4 O:-)

          3. Jenže ty chybičky ve vašem komentáři jsou dosti velké gramatické chyby. Napsat „chybyčku“ s ypsilon je podle mě hrubka, která by se neměla v komentářích správců sítí vůbec objevovat. Stálo by za to nejprve své komentáře prodiskutovat s někým, kdo se v češtině vyzná, takhle si ztrácíte důvěryhodnost a kvalitu stránek. 😉

          4. Jenže ty chybičky ve vašem komentáři jsou dosti velké gramatické chyby. Napsat „chybyčku“ s ypsilon je podle mě hrubka, která by se neměla v komentářích správců sítí vůbec objevovat. Stálo by za to nejprve své komentáře prodiskutovat s někým, kdo se v češtině vyzná, takhle si ztrácíte důvěryhodnost a kvalitu stránek. 😉

          5. Nechci, aby to vyznělo jako alibismus, ale pokud někdo x hod. denně (téměř každý den i o víkendech) hledá informace v ENG a pak je píše v CZ (případně SK) co nejrychleji a nejkvalitněji, jak dokáže, tak je na konci dne už trochu „uvolněnější“ a nepřečte si po sobě každý komentář, co „naplácá“ do klávesnice. Je to daň za to, že čtenář iPhoneTips je vždy první u všech zásadních informací o novém iPhone 4, včetně tohoto článku, který jsme vydali jen několik málo hodin po vydání tiskové zprávy od Apple a na toto téma jsme byli v České republice myslím první.

            To, že gramatika a všeobecně písemný projev je v internetovém magazínu jedním z nejdůležitějších věcí, je mi jasné. Ale jsme prostě jen lidi a věřte nebo ne, všechny peníze investujeme do redaktorů, takže na najímání nějakého korektora to momentálně nevypadá.

            Díky za názor, určitě s ním souhlasím. Na druhou stranu by lidé měli ohodnotit také aktuálnost zprávy a případně písemný projev celkově, ne jen ypsilon, které na konci dne z důvodu únavy prostě nepodchytím. Budeme se snažit na naši mateřštinu soustředit o něco více…

          6. Nechci, aby to vyznělo jako alibismus, ale pokud někdo x hod. denně (téměř každý den i o víkendech) hledá informace v ENG a pak je píše v CZ (případně SK) co nejrychleji a nejkvalitněji, jak dokáže, tak je na konci dne už trochu „uvolněnější“ a nepřečte si po sobě každý komentář, co „naplácá“ do klávesnice. Je to daň za to, že čtenář iPhoneTips je vždy první u všech zásadních informací o novém iPhone 4, včetně tohoto článku, který jsme vydali jen několik málo hodin po vydání tiskové zprávy od Apple a na toto téma jsme byli v České republice myslím první.

            To, že gramatika a všeobecně písemný projev je v internetovém magazínu jedním z nejdůležitějších věcí, je mi jasné. Ale jsme prostě jen lidi a věřte nebo ne, všechny peníze investujeme do redaktorů, takže na najímání nějakého korektora to momentálně nevypadá.

            Díky za názor, určitě s ním souhlasím. Na druhou stranu by lidé měli ohodnotit také aktuálnost zprávy a případně písemný projev celkově, ne jen ypsilon, které na konci dne z důvodu únavy prostě nepodchytím. Budeme se snažit na naši mateřštinu soustředit o něco více…

        2. chybyička se vloudí dokonce i do Vašeho komentáře… jste „věční“? 🙂
          ale rozumím a děkuji za všechny redaktory!

      2. O nic nejde , chybička se vloudí vždycky.. hlavní je to INFO 🙂
        Za ktery jsme věční.

  5. To není spam ale kritika a to jim vadí taky ..
    Jinak klobouk dolů Apple.

  6. To není spam ale kritika a to jim vadí taky ..
    Jinak klobouk dolů Apple.

      1. O nic nejde , chybička se vloudí vždycky.. hlavní je to INFO 🙂
        Za ktery jsme věční.

        1. chybyička se vloudí dokonce i do Vašeho komentáře… jste „věční“? 🙂
          ale rozumím a děkuji za všechny redaktory!

          1. 😀 věční boužel zatím nejsme .. třeba někdy budem :))
            PS : už aby mi tu ležel na stole iPhone4 O:-)

          2. Jenže ty chybičky ve vašem komentáři jsou dosti velké gramatické chyby. Napsat „chybyčku“ s ypsilon je podle mě hrubka, která by se neměla v komentářích správců sítí vůbec objevovat. Stálo by za to nejprve své komentáře prodiskutovat s někým, kdo se v češtině vyzná, takhle si ztrácíte důvěryhodnost a kvalitu stránek. 😉

          3. Nechci, aby to vyznělo jako alibismus, ale pokud někdo x hod. denně (téměř každý den i o víkendech) hledá informace v ENG a pak je píše v CZ (případně SK) co nejrychleji a nejkvalitněji, jak dokáže, tak je na konci dne už trochu „uvolněnější“ a nepřečte si po sobě každý komentář, co „naplácá“ do klávesnice. Je to daň za to, že čtenář iPhoneTips je vždy první u všech zásadních informací o novém iPhone 4, včetně tohoto článku, který jsme vydali jen několik málo hodin po vydání tiskové zprávy od Apple a na toto téma jsme byli v České republice myslím první.

            To, že gramatika a všeobecně písemný projev je v internetovém magazínu jedním z nejdůležitějších věcí, je mi jasné. Ale jsme prostě jen lidi a věřte nebo ne, všechny peníze investujeme do redaktorů, takže na najímání nějakého korektora to momentálně nevypadá.

            Díky za názor, určitě s ním souhlasím. Na druhou stranu by lidé měli ohodnotit také aktuálnost zprávy a případně písemný projev celkově, ne jen ypsilon, které na konci dne z důvodu únavy prostě nepodchytím. Budeme se snažit na naši mateřštinu soustředit o něco více…

  7. Omlouvám se, možná řeknu blbost, nevím návštěvnost stránek , ale před 5 lety sem dělal situ o Diablu 2 a mněl sem denně 5k IP adres, tady bude asik více ale co to obsáhlosti stránek se nemůžete se mnou srovnávat, site už není ale co chci říci je to, že na ty vaše 2 max 3 denně jen protože vzšlo info o Iphone 4 jinak někdy 2-3 dny se tu neobjeví ani článek – investované peníze pro redaktory – tohle zbalastím sám a zadarmo tahle sajta mi přijde pouze jako fan site 1 člověka, pokud už tohle potřebuje redaktory a manažery tak mi to teda přijde moc směšné.
    No ale je jina doba vím že udělat si design, nějake admin system , pát články a korekturovat je asik v dnešní době pro jednoho člověka nesplnitelné.
    Já to zvládl před 10 lety když mi bylo 20 let, a ano taky sem bral informace z ENG stránek.
    Tím se nechci nikoho dotknout za tuhle práci kterou zde děláte, ja už v tomhle oboru 5 let neudělal ani čárku takže asi nemám co do toho kecat jen mi přišlo směšné že na tuhle sajtu je potřeba x lidí, tot vše…

  8. Omlouvám se, možná řeknu blbost, nevím návštěvnost stránek , ale před 5 lety sem dělal situ o Diablu 2 a mněl sem denně 5k IP adres, tady bude asik více ale co to obsáhlosti stránek se nemůžete se mnou srovnávat, site už není ale co chci říci je to, že na ty vaše 2 max 3 denně jen protože vzšlo info o Iphone 4 jinak někdy 2-3 dny se tu neobjeví ani článek – investované peníze pro redaktory – tohle zbalastím sám a zadarmo tahle sajta mi přijde pouze jako fan site 1 člověka, pokud už tohle potřebuje redaktory a manažery tak mi to teda přijde moc směšné.
    No ale je jina doba vím že udělat si design, nějake admin system , pát články a korekturovat je asik v dnešní době pro jednoho člověka nesplnitelné.
    Já to zvládl před 10 lety když mi bylo 20 let, a ano taky sem bral informace z ENG stránek.
    Tím se nechci nikoho dotknout za tuhle práci kterou zde děláte, ja už v tomhle oboru 5 let neudělal ani čárku takže asi nemám co do toho kecat jen mi přišlo směšné že na tuhle sajtu je potřeba x lidí, tot vše…

    1. neřekl jsem, že na provoz potřebujeme managery a redaktory, ale že peníze dávám redaktorům a ne na korektury, to je veliký rozdíl! je pravda, že jsem celé iPhoneTips postavil sám a dlouhou dobu i sám psal, ale pokud chceme vybudovat moderní médium, tak je potřeba víc autorů a ne jen názory jednoho člověka. to pak není magazín, ale blog…

      Ono testovat nové hry z AppStore (několik hodin jí hrát), hledat novinky o Apple, psát články, starat se o fan stránku na Facebooku, zároveň nějak vyvíjet systém stránek a hledat a komunikovat s inzerenty… to vše prostě nějaký čas zabere.

      Jinak článků je na iPhoneTips momentálně 344, to je už slušná porce textu myslím…

    2. neřekl jsem, že na provoz potřebujeme managery a redaktory, ale že peníze dávám redaktorům a ne na korektury, to je veliký rozdíl! je pravda, že jsem celé iPhoneTips postavil sám a dlouhou dobu i sám psal, ale pokud chceme vybudovat moderní médium, tak je potřeba víc autorů a ne jen názory jednoho člověka. to pak není magazín, ale blog…

      Ono testovat nové hry z AppStore (několik hodin jí hrát), hledat novinky o Apple, psát články, starat se o fan stránku na Facebooku, zároveň nějak vyvíjet systém stránek a hledat a komunikovat s inzerenty… to vše prostě nějaký čas zabere.

      Jinak článků je na iPhoneTips momentálně 344, to je už slušná porce textu myslím…

      1. Proč mi jen přijde, že od IphoneTips čtu jen výmluvy. Prostě Váš systém má produkovat články bez hrubek. A výmluvy, že jste celý den dělal to, pak to a pak nakonec to, mě vlastně jako čtenáře totálně nezajímá. Kdo dělá svou práci pořádně, dělá jí a je to poznat.

        Až si mě šéf zavolá na kobereč, že jsem něco rpasil, tak zkusím tuto výmluvu. Uvidíme jak se chytne. Budu doufat, že mě jen vyhodí a nezažuluje jako bonus.

        Mám rád tento web. Hrubka samotná by mi až tak nevadila. Prostě se stane. Vadí mi vykecávání. Čtenáři upozornili, hrubka opravena a tím to hasne.

      2. Proč mi jen přijde, že od IphoneTips čtu jen výmluvy. Prostě Váš systém má produkovat články bez hrubek. A výmluvy, že jste celý den dělal to, pak to a pak nakonec to, mě vlastně jako čtenáře totálně nezajímá. Kdo dělá svou práci pořádně, dělá jí a je to poznat.

        Až si mě šéf zavolá na kobereč, že jsem něco rpasil, tak zkusím tuto výmluvu. Uvidíme jak se chytne. Budu doufat, že mě jen vyhodí a nezažuluje jako bonus.

        Mám rád tento web. Hrubka samotná by mi až tak nevadila. Prostě se stane. Vadí mi vykecávání. Čtenáři upozornili, hrubka opravena a tím to hasne.

  9. Omlouvám se, možná řeknu blbost, nevím návštěvnost stránek , ale před 5 lety sem dělal situ o Diablu 2 a mněl sem denně 5k IP adres, tady bude asik více ale co to obsáhlosti stránek se nemůžete se mnou srovnávat, site už není ale co chci říci je to, že na ty vaše 2 max 3 denně jen protože vzšlo info o Iphone 4 jinak někdy 2-3 dny se tu neobjeví ani článek – investované peníze pro redaktory – tohle zbalastím sám a zadarmo tahle sajta mi přijde pouze jako fan site 1 člověka, pokud už tohle potřebuje redaktory a manažery tak mi to teda přijde moc směšné.
    No ale je jina doba vím že udělat si design, nějake admin system , pát články a korekturovat je asik v dnešní době pro jednoho člověka nesplnitelné.
    Já to zvládl před 10 lety když mi bylo 20 let, a ano taky sem bral informace z ENG stránek.
    Tím se nechci nikoho dotknout za tuhle práci kterou zde děláte, ja už v tomhle oboru 5 let neudělal ani čárku takže asi nemám co do toho kecat jen mi přišlo směšné že na tuhle sajtu je potřeba x lidí, tot vše…

    1. neřekl jsem, že na provoz potřebujeme managery a redaktory, ale že peníze dávám redaktorům a ne na korektury, to je veliký rozdíl! je pravda, že jsem celé iPhoneTips postavil sám a dlouhou dobu i sám psal, ale pokud chceme vybudovat moderní médium, tak je potřeba víc autorů a ne jen názory jednoho člověka. to pak není magazín, ale blog…

      Ono testovat nové hry z AppStore (několik hodin jí hrát), hledat novinky o Apple, psát články, starat se o fan stránku na Facebooku, zároveň nějak vyvíjet systém stránek a hledat a komunikovat s inzerenty… to vše prostě nějaký čas zabere.

      Jinak článků je na iPhoneTips momentálně 344, to je už slušná porce textu myslím…

      1. Proč mi jen přijde, že od IphoneTips čtu jen výmluvy. Prostě Váš systém má produkovat články bez hrubek. A výmluvy, že jste celý den dělal to, pak to a pak nakonec to, mě vlastně jako čtenáře totálně nezajímá. Kdo dělá svou práci pořádně, dělá jí a je to poznat.

        Až si mě šéf zavolá na kobereč, že jsem něco rpasil, tak zkusím tuto výmluvu. Uvidíme jak se chytne. Budu doufat, že mě jen vyhodí a nezažuluje jako bonus.

        Mám rád tento web. Hrubka samotná by mi až tak nevadila. Prostě se stane. Vadí mi vykecávání. Čtenáři upozornili, hrubka opravena a tím to hasne.

  10. Mě tedy příjde že dělat stránku o hře Diablo II a dělat stránku o iPhonu je veliký rozdíl!Jinak mi příjde že co se týče informací je iPhoneTips opravdu nejlepší český internetový magazín o iPhonu.

    1. S tím mohu jen souhlasit, obzvláště když si vezmeme v potaz rozvoj internetu jako takového. Svet se meni stejne a s nim se zvysuje i narocnost spravy magazinu, kde uz nejde jen o to napsat clanek a precist si stourave komenty 🙂

      Navic srovnavat stranku o jedne hre (ac pomerne rozsahle) s informacnim serverem o deni cele jedne firmy, vsech jejich vyrobku a vyrobku co se vyrabeji pro ty vyrobky, to uz me prijde opravdu scestne. Pro nechápající je to rozdil jako udelat fan site o diablu, a udelat fan site o vsech hrach na platformu PC (vcetne diabla) a pridat tam recenze na hw 😉

      Omlouvam se za offtopic ale nedalo mi to 😀 uz budu hodnej 😀

    2. S tím mohu jen souhlasit, obzvláště když si vezmeme v potaz rozvoj internetu jako takového. Svet se meni stejne a s nim se zvysuje i narocnost spravy magazinu, kde uz nejde jen o to napsat clanek a precist si stourave komenty 🙂

      Navic srovnavat stranku o jedne hre (ac pomerne rozsahle) s informacnim serverem o deni cele jedne firmy, vsech jejich vyrobku a vyrobku co se vyrabeji pro ty vyrobky, to uz me prijde opravdu scestne. Pro nechápající je to rozdil jako udelat fan site o diablu, a udelat fan site o vsech hrach na platformu PC (vcetne diabla) a pridat tam recenze na hw 😉

      Omlouvam se za offtopic ale nedalo mi to 😀 uz budu hodnej 😀

  11. Mě tedy příjde že dělat stránku o hře Diablo II a dělat stránku o iPhonu je veliký rozdíl!Jinak mi příjde že co se týče informací je iPhoneTips opravdu nejlepší český internetový magazín o iPhonu.

  12. Mě tedy příjde že dělat stránku o hře Diablo II a dělat stránku o iPhonu je veliký rozdíl!Jinak mi příjde že co se týče informací je iPhoneTips opravdu nejlepší český internetový magazín o iPhonu.

    1. S tím mohu jen souhlasit, obzvláště když si vezmeme v potaz rozvoj internetu jako takového. Svet se meni stejne a s nim se zvysuje i narocnost spravy magazinu, kde uz nejde jen o to napsat clanek a precist si stourave komenty 🙂

      Navic srovnavat stranku o jedne hre (ac pomerne rozsahle) s informacnim serverem o deni cele jedne firmy, vsech jejich vyrobku a vyrobku co se vyrabeji pro ty vyrobky, to uz me prijde opravdu scestne. Pro nechápající je to rozdil jako udelat fan site o diablu, a udelat fan site o vsech hrach na platformu PC (vcetne diabla) a pridat tam recenze na hw 😉

      Omlouvam se za offtopic ale nedalo mi to 😀 uz budu hodnej 😀

  13. Díky za kladné i záporné komentáře, vážím si všech. Už bych to téma ale nechal ležet a „šel dál“. 🙂

  14. Díky za kladné i záporné komentáře, vážím si všech. Už bych to téma ale nechal ležet a „šel dál“. 🙂

  15. Díky za kladné i záporné komentáře, vážím si všech. Už bych to téma ale nechal ležet a „šel dál“. 🙂

Comments are closed.

Previous Article

Návod: Jak vytvořit MicroSIM kartu z obyčejné SIM karty

Next Article

Vuvuzela: Vyberte si tu pravou pro váš iPhone!

Related Posts