Reklamní spot ukazuje vysokou odolnost
Internet je plný videí, která ukazují, jak iPhone přežije například pád z letadla nebo z budovy. Ne ke každému se ale taková videa dostanou a tak se Apple rozhodl prezentovat odolnost svého zařízení prostřednictvím reklamního videa. Nejnovější reklama společnosti Apple je „Swoop“, 30sekundový spot propagující odolnost iPhonu 15 díky skleněnému krytu Ceramic Shield.
Stejně jako stylizovaný remake Daphne du Maurier a Alfreda Hitchcocka „The Birds“ i nová reklama „Swoop“ ukazuje ženu obtěžovanou ptákem. Jezdí na kole, používá Apple Maps a možná ptáka přitahuje její žlutá helma.
Nakonec cyklistka spadne z kola a její iPhone 15 letí vzduchem. Pokud jsou záběry, jak se iPhone řítí k zemi praktickým efektem, je to obzvlášť působivě natočené.
Ceramic Shield byl představen s řadou iPhone 12 a zlepšuje odolnost tím, že obsahuje nano-keramické krystaly pěstované ve skleněné matrici. Těžko říci, jak by iPhone dopadl, pokud by se setkal s obrubníkem nebo dlažbou, ale i tak je jeho odolnost působivá.
MOHLO BY SE VÁM HODIT
iPhone 16 bude používat grafenový chladič k vyřešení problémů s přehříváním