Průzkum ukazuje, že Apple u mladých lidí zcela dominuje

Nejnovější průzkum od Piper Sandler, který zkoumal teenagery a technologie, ukazuje historický rekord v používání sluchátek AirPods mladistvými a navíc silnou poptávku po iPhonu 13, protože Apple zůstává nejoblíbenějším výrobcem zařízení pro teenagery. Analytická firma Piper Sandler provádí dva průzkumy mezi americkými teenagery ročně, přičemž poslední z nich se týká podzimu 2021. Její nově vydaná zpráva z jara 2022 ukazuje, že Apple si u některých zařízení svou popularitu buď obecně zachovává, nebo ji u jiných zvyšuje.

Co průzkumy ukazují?

Podle Piper Sandler v současnosti vlastní iPhone 87 % ze 7 100 dotázaných teenagerů ve 44 státech USA. To je stejné jako v předchozí zprávě, kde se Applu podařilo zvýšit vlastnictví z 86 % v té předchozí.

Výraznější změna s podílem dospívajících, kteří již vlastní nejnovější model. V novém průzkumu z jara 2022 přibližně 18 % vlastnilo iPhone 13, „s velkým náskokem“ před přibližně 12 %, kteří vlastnili iPhone 12 v předchozí zprávě.

Podobně rekordní procento dotázaných dospívajících nyní vlastní Apple Watch. Piper Sandler’s říká, že vlastnický podíl se pohybuje kolem 34 %.

Těchto 34 % je více než v předchozím průzkumu 30 %. Procento dospívajících, kteří hodlají nakupovat v příštích šesti měsících, bylo až 14 % z předchozích 13 %.

Sluchátka Apple AirPods dosáhla v průzkumech Piper Sandler historického maxima, přičemž 72 % dospívajících v současné době vlastní alespoň jeden pár.

Piper Sandler také uvádí, že záměr teenagerů získat iPhone jako svůj další telefon je v podstatě stejný jako dříve. Na podzim 2021 to bylo 88 %, nyní na jaře 2022 je to 87 %.

Je to také malá změna v procentu dospívajících, kteří očekávají upgrade na iPhone 13 letos na jaře nebo v létě, ale tentokrát je rozdíl ve prospěch společnosti Apple. Dříve očekávalo nákup 22 %, nyní je to 23 %.

„Jak 87% vlastnictví iPhonu, tak 87% záměr koupit si iPhone zůstávají v našem průzkumu blízko rekordních hodnot,“ říká výzkumná firma. „Navíc jsou tyto trendy povzbudivé, protože společnost pokračuje v uvádění nových 5G iPhonů, které nadále poskytují významnou aktualizaci produktového cyklu.“

Piper Sandler také říká, že „tyto pozitivní trendy mohou být také katalyzátorem dalšího růstu služeb.“ To se již odráží v tom, jak se Apple Pay „umístilo na prvním místě“ v platebních aplikacích, „částečně kvůli 87 % dospívajících… tvrdí, že mají iPhone“.

Tento průzkum, 43. průzkum společnosti, byl proveden mezi 16. únorem 2022 a 22. březnem 2022. 7 100 dotázaných dospívajících je méně než 10 000 v poslední zprávě, i když není uveden žádný důvod pro snížení velikosti vzorku.

Previous Article

Nový iPhone SE přežije stejné pády jako iPhone 13

Next Article

Uniklé diagramy „iPhone 14 Pro“ a „iPhone 14 Pro Max“ jasně ukazují náraz fotoaparátu

Related Posts

iPhone 4S: Apple dnes představí inovovanou „čtyřku“

Spekulací kolem nového iPhone se během posledního roku vyrojilo hned několik. Tou poslední zprávou před samotným uvedením, kterou vám na tomto serveru přinášíme, je několik informací o iPhone 4S. Jeho představení dnes večer je už prakticky jisté, máme pro to několik důkazů, které vás také přesvědčí.