Jaká je filozofie designu řemínků Apple Watch?

Dvojice vedoucích pracovníků společnosti Apple se hluboce ponořila do světa náramků Apple Watch – včetně filozofie designu společnosti, která za nimi stojí. V novém rozhovoru pro HYPEBEAST vysvětlili šéf průmyslového designu Apple Evans Hankey a viceprezident produktového marketingu Stan Ng některé myšlenky technologického giganta z Cupertina za ikonickým příslušenstvím Apple Watch.

Pro tvůrce jde o více než jen řemínky

„Od samého počátku Apple Watch představovaly pásky jedinečnou a fascinující designovou výzvu,“ řekl Hankey. „Naším cílem vždy bylo vytvořit něco, co je krásné, pohodlné a funkční a oboje vzdává hold bohaté historii hodinářství, ale zároveň odráží výraznou individualitu nositele.“

Jednou z hlavních priorit společnosti Apple, vysvětlil Hankey, je zaměnitelnost – zejména pokud jde o připevnění starších řemínků Apple Watch k novým modelům, jako jsou větší Apple Watch Series 7.

„Pokaždé, když jsme vylepšili design Apple Watch, snažili jsme se zachovat zpětnou kompatibilitu, což nebyl žádný malý výkon, protože displej v průběhu let rostl,“ řekl Hankey.

Dodal, že Apple s řemínky nezachází jen jako s dalším technologickým doplňkem. Místo toho řekl, že „každý řemínek vyjadřuje naši lásku k materiálům, řemeslu a procesu výroby.“

Ačkoli náramky Apple Watch neobsahují čipy ani žádnou technologii samy o sobě, Ng řekl, že společnost se snaží toto příslušenství inovovat.

„Například poutka na suchý zip na sportovních poutkách, magnety na milánské smyčce a kožené spojce a devět velikostí sólo smyčky a pletené sólové smyčky usnadňují nastavení nebo nalezení správné velikosti popruhu pro dokonalé uchycení,“ řekl Ng.

Navíc tyto „inovace“ ve skutečnosti umožňují a podporují řadu funkcí Apple Watch, včetně měření kyslíku v krvi, sledování srdeční frekvence a detekce na zápěstí pro Apple Pay.

Ng také rozšířil některé spolupráce s řemínky Apple, včetně dlouhodobého partnerství s luxusní značkou Hermes. Viceprezident společnosti Apple uvedl, že partnerství je jedinečné, protože obě společnosti mají odlišnou estetiku, ale sdílejí „posedlost detaily, řemeslným zpracováním a vyprávěním příběhů“.

Celý rozhovor s Hankeym a Ng, který je k dispozici zde, obsahuje další zajímavosti a stojí za přečtení pro každého fanouška Apple Watch nebo milovníka designu.

Previous Article

Apple Car i náhlavní souprava AR mohou čelit dlouhým prodlevám mezi spuštěním a vydáním

Next Article

Shlédněte evoluci Apple AirPods v sérii CT skenů

Related Posts

iPad: v ČR se ho dočkáme nejspíše již 29. listopadu!

Vždy se počítalo s tím, že jakmile se v iPadu objeví lokalizace do českého jazyka, objeví se i samotný iPad na českém trhu. iOS 4.2 s podporou české lokalizace bylo vydáno a tak už se jen čekalo na potvrzení data vydání samotného iPadu v České republice. Tím dnem má být 29. listopadu, což je již příští pondělí.