Obchody Applu připomínají často spíše veřejné výstavy umění, než namačkané regály zboží. V každé zemi jsou obchody Applu řešeny podobným způsobem, aby se zachoval koncept jednoduchosti a snadného přístupu ze strany uživatelů. Společnost si dala obzvláště záležet na obchodu, který otevřela před nedávnou dobou v Japonsku. Originálně řešený hypermarket s Apple produkty rychle strhl velkou pozornost.
Neplánujete v nejbližší době cestu do Japonska? Pokud ano, tak se nový obchod Applu nabízí jako jedna ze zajímavých atrakcí, na které můžete při svých cestách narazit. Obchod byl situován do Tokya a jelikož se jedná o vskutku lidnaté město, tak tomu odpovídá i velikost obchodu. Pokud jste ještě neviděli hypermarket o několika poschodích, který by byl věnovaný jen jedné značce, tak máte příležitost ho spatřit.
[youtube id=“0ldZr7FFFFc“ width=“100%“ height=“auto“]
Obchod je natolik zajímavý, že ho na Twitteru sdílel samotný generální ředitel Applu, Tim Cook. Otevíračka se konala přímo v pátek 13. a přinesla tolik návštěvníků, že dokonce i rozsáhlé prostory komplexu měly co dělat, aby pojmuly hrnoucí se davy zvědavých lidí.
Comments are closed.