Apple: iOS promo kódy celosvětově, v MacAppStore žádné nebudou

Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané od nás ze soutěže) museli jste mít americký účet.

Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané z našich soutěží) museli jste mít americký účet. Nyní by již však měli tyto kódy fungovat celosvětově.


Tato novinka byla zmíněna v iTunes vývojářské přířučce. Toto omezení by tedy bylo konečně pryč.
Objevila se však i jiná informace, a to že naopak v plánovaném MacAppStore promo kódy nebudou. To znamená, že vývojáři nebudou moci tyto kódy vytvářet pro novináře ani zákazníky podobně jako v AppStore. Pravděpodobně to souvisí s tím, že Apple prohlásil, že v MacAppStore nebudou žádná dema, trialy ani betaverze. K tomu mají sloužit webové stránky vývojáře. Každopádně by to byla škoda a uvidíme, zda-li Apple nepřehodnotí své rozhodnutí, protože promo kódy jsou v AppStore dobrá věc.

3 comments
  1. Pokud se jednou stane MacAppStore jedinným kanálem k získání aplikace pro Mac, jsem zvědav jaký vliv to bude mít na „velký“ software firem jako jsou Autodesk, Maxon, Graphisoft, Adobe…

Comments are closed.

Previous Article

Dialvetica Contacts: seznam kontaktů s dokonalým prohledáváním

Next Article

Virtual Table Tennis: Procvičte si ping pong i prsty

Related Posts

Apple Bumper: kryty zdarma prozatím nedostupné

Slova Steva Jobse "Okay — we’ll give you a free case" zafungovala jako magické zaklínadlo a během chvíle přišlo to, co všichni víceméně očekávali. Bumpery obaly prozatím došly a jsou momentálně nedostupné. Pokud se mrknete na stránky Apple Store a najdete zde objednávku Bumper obalu, u každé barvy uvidíte tu samou poznámku: Ships Currently Unavailable.