Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané z našich soutěží) museli jste mít americký účet. Nyní by již však měli tyto kódy fungovat celosvětově.
Tato novinka byla zmíněna v iTunes vývojářské přířučce. Toto omezení by tedy bylo konečně pryč.
Objevila se však i jiná informace, a to že naopak v plánovaném MacAppStore promo kódy nebudou. To znamená, že vývojáři nebudou moci tyto kódy vytvářet pro novináře ani zákazníky podobně jako v AppStore. Pravděpodobně to souvisí s tím, že Apple prohlásil, že v MacAppStore nebudou žádná dema, trialy ani betaverze. K tomu mají sloužit webové stránky vývojáře. Každopádně by to byla škoda a uvidíme, zda-li Apple nepřehodnotí své rozhodnutí, protože promo kódy jsou v AppStore dobrá věc.
Nyní by již však měli tyto kódy… oprav to!
Pokud se jednou stane MacAppStore jedinným kanálem k získání aplikace pro Mac, jsem zvědav jaký vliv to bude mít na „velký“ software firem jako jsou Autodesk, Maxon, Graphisoft, Adobe…