Velké milníky prodejností iOS her a aplikací na App Store

Úspěšnost her a aplikací na App Store se dá hodnotit podle několika faktorů, pojďme se však podívat na jeden konkrétní faktor – počet stažení.

Úspěšnost her a aplikací na App Store se dá hodnotit podle několika faktorů, pojďme se však podívat na jeden konkrétní faktor – počet stažení.

App Store byl poprvé spuštěn v roce 2008 a od té doby má za sebou obrovký kus cesty. Rozšířil se na iPhone, iPad a Mac a distribuuje zákazníkům více jak půl milionu aplikací. Minulý měsíc dosáhl App Store velkého milínku, 25 miliard stažených aplikací.

Aplikace Paper, která je v App Store teprve několik dní dosáhla již 1,5 milionu stažení. Jenže pokud si to nedokážete představit a porovnat s ostatními aplikacemi, znáte jen ono číslo. Proto se podívejte na shrnutí níže, kde je vše sepsané podle roku onoho milníku.

24. ledna 2012 Apple oznámil, že od doby existence App Store vyplatil vývojářům 4 miliardy amerických dolarů (téměř 76 milard Kč), což je neuvěřitelné číslo. Za tu dobu se prodalo více jak 315 milionů iOS zařízení. S těmito čísly lze spočítat, že na jedno iOS zařízení se průměrně stáhlo 79 aplikací z App Store.

Historie počtu stažení aplikací a her z App Store:

2009

Červenec:

Dictionary.com dosáhlo 2,3 milionu stažených iPhone aplikací

2010

Březen:

Doodle Jump pro iPhone prodal 3 miliony kopií hry od jejího vydání.

Červen:

Skype oznámil 5 milionů iPhone stažených aplikací za 4 dny.

Angry Birds pro iPhone se stáhlo více jak 5 milionů kopií od vydání v prosinci 2009.

Září:

Gameloft uvádí 20 milionů stažených placených her od spuštění App Store.

2011

Leden:

Pixelmator vydělal milion dolarů za méně než 20 dní.

Autodesk uvádí, že se aplikace Sketchbook Pro na the Mac App Store prodalo 2x více kopií než normálně za jeden rok.

Únor:

Fruit Ninja pro iPhone dosáhl hranice 6 milionu stažených placených kopií za 10 měsíců.

Květen:

Talking Tom 2 dosáhl milion stažení za jeden jediný den.

Červen:

Herní sutdio Chillingo oznámilo, že jejich aplikací se od spuštění App Store stáhlo neuvěřitelných 140 milionu kopií.

Gameloft dosáhl 200 milionů stažených iOs aplikací za 3 roky.

Říjen:

Autodesk oznámil 3 miliony stažení AutoCAD WS pro iOS a Android.

Discovr dosáhl milionu stažení.

Prosinec:

Flipboard pro iPhone si stáhlo milion lidí během prvního týdne.

2012

Leden:

World of Goo staženo více jak 1 milion-krát na App Store a Mac App Store za 13 měsíců.

Únor:

Scribblenaut Remix prodal million kopií od vydání aplikace v říjnu 2011.

Březen:

Camera+ prodala 7 milionů kopií za 1,5 roku na App Store. (6 milion kopií v lednu 2012, 3 miliony kopií v červnu 2011)

Angry Birds Space si stáhlo 10 milionu lidí za 10 dní. (na všech platformách dohromady).

iPhoto pro iOS pokořilo hranici 1 milionu stažení za méně než 10 dní.

Duben:

Draw Something dosáhlo 50 milionů stažení za méně než 2 měsíce.

Paper pro iPad si stáhlo 1.5 milion lidí za dva týdny.

MLB.com At Bat 12 hlásí 3 miliony stažení. Aplikace byla vydána na konci února 2012 na několika platformách včetně Androidu a její vývojáři také uvádí více jak 800 000 přenosů denně.

Zdroj: macstories.net

4 comments
    1. od kedy odznamili akviziciu s FB, tak pribudlo 10 milionov uzivatelov

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Angry Birds jako animovaný TV seriál již tento podzim

Následující článek

Strategická hra Townsmen vyjde pro iOS již tento rok

Související články

MacBook: dočkají se Apple notebooky integrovaného 3G modemu?

Bylo by to totiž více než logické. Dokáži si i tvrdit, že je s podivem, že Apple své MacBooky neosadil 3G modemy už dávno. Zejména u MacBook Air by byla tato změna více než vítaná. A právě u jmenovaných Airů přišel Apple s dotazníkem pro vybrané vlastníky tohoto přenosného počítače, zaměřeného zejména na používání 3G internetu na notebooku.